בני ברק • 'דגל' בגל איומים

    דוד קורצווייל No Comments on בני ברק • 'דגל' בגל איומים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר דיווחנו כי 'קד' – בנית ורה ספרדיים בבני ברק חזר בהם מהצהרתם כי ישתלבו ברשימת דגל התורה בבני ברק וכי הם מתכוננים לריצה עצמאית אם לא ימולאו דרישותיהם. גם 'נצח' שירוצו תחת השם 'בני תורה' לקחו טפסים להתמודדות עצמאית.

    היום אנו מדווחים כי נציגים של 'החרדים העובדים' בבני ברק מחתימים אנשים על טפסי התמודדות לעיריית בני ברק.

    בני גרנות ממחתימי הטפסים אומר לקול חי כי מדובר באנשים שכולם אנשי דגל התורה ונאמנים לגראי"ל שטיינמן. "כרגע יש התמהמהות בהבטחה שניתנה לנו לפני הבחירות הארציות על שילוב של נציג ברשימה לעירייה, ובגלל זה אנו מכינים מפלגת מדף".

    "נכון לעכשיו נציג החרדים העובדים ברשימה הוא עו"ד משה מורגנשטרן שאמרו להשתלב ברשימת דגל התורה לעירייה, אבל אם נרוץ בנפרד זה יכול להשתנות".

    מי שקפצה על העגלה זו אגודת ישראל בעיר שהעבירה מסר חריף לשותפתה כי עליה לפתור את הבעיות הפנימיות בתוכה, אחרת לא יכובד ההסכם של רשימת ריצ'רץ. לא יתכן שחצי מהרשימה יהיו דגל התורה כאשר פלגים רבים לא תומכים בה. "אם דגל לא תסדר את הבעיות שלה, נרוץ לבד" הם אומרים.

    עוד קפיצה על העגלה אשיו אנשי המטה החרדי בליכוד שהציעו לחרדים העובדים לבוא אליהם הביתה: "בשנים האחרונות הולכת וגדלה ההכרה הציבורית בכך שהמפלגות החרדיות כלל אינן מייצגות את הגוונים השונים בחברה החרדית וכי יש מקום וצורך במסגרות פוליטיות נוספות. אנו שמחים מאוד לראות קבוצה נוספת של חרדים עובדים, בהם משה מורגנשטרן, יהודה גליקמן ובני גרנות שהחליטה סופית לפרוש מדגל התורה – ומזמינים גם אותם להצטרף אלינו, בתנועת הליכוד הדמוקרטית"

    האזינו לבני גרנות בראיון ליומן הצהריים עם בצלאל קאהן



    0 תגובות